Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielanym zamówieniu na swojej stronie BIP: 19.02.2025 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: • Kompleksowa usługa wynajmu, instalacji oraz obsługi urządzeń rozrywkowych dmuchanych wg potrzeb* Zamawiającego na Gminny Dzień Dziecka: ◦ Zjeżdżalnia dmuchana o wymiarach maksymalnych 5m x 9 m ◦ Plac zabaw dmuchany o wymiarach maksymalnych 8m x 8m ◦ Dmuchany plac zabaw o wymiarach maksymalnych 4m x 6m ◦ Skakaniec z piłkami o wymiarach maksymalnych 4m x 4m ◦ Dmuchany tor przeszkód o wymiarach maksymalnych 5m x 16m ◦ Bezpłatna porcja waty cukrowej dla dzieci w dniu wydarzenia bez ograniczeń. • Gotowość do ustawienia strefy gastronomicznej dla dzieci z asortymentem: popcorn, hot dog, frytki, hamburgery, lody, lemoniada, napoje – na zasadzie sprzedaży własnej, przy czym Wykonawca musi posiadać kasę fiskalną oraz niezbędne pozwolenia do prowadzenia sprzedaży. 2. Termin realizacji zamówienia: 1.06.2025 roku. 3. Miejsce realizacji zamówienia: stadion sportowy LKS Iskra Psary, ul. Malinowicka 2a, 42-512 Psary, NIP 625-179-48-51 4. Organ udzielający zamówienia: Gminny Ośrodek Kultury Gminy Psary, ul. Zwycięstwa 2, 42-575 Gródków. 5. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu: ◦ Ofertę zawierającą cenę brutto za usługę wg wzoru Zamawiającego ◦ Oświadczenie Wykonawcy, że: 1) nie podlegam / podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497). 2) wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. 6. Miejsce, termin i sposób składania oferty wraz z załącznikami: Ofertę powinna zawierać: • nazwę i adres oferenta • wartość oferty brutto • warunki płatności – 14 dni od daty otrzymania faktury, po terminie realizacji zlecenia • termin wykonania zamówienia - 1.06.2025 roku • Termin ważności oferty – 30 dni Ofertę należy: a) złożyć w formie pisemnej lub w formie skanu na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na Formularzu Oferty do dnia 1 marca 2025 r. tytułem „Gminny Dzień Dziecka 2025" b) załącznikami stanowiącymi integralną część oferty są: Formularz ofertowy – wzór c) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. d) kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Rozstrzygnięcie postępowania: Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana w oparciu o zasady racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi, w tym zasady wydatkowania środków publicznych w sposób celowy, oszczędny oraz umożliwiający terminową realizację zadań. 7. Kontakt z Zamawiającym: osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:pani Magdalena Hak – starszy spec. ds. oragnizacyjno-administracyjnych, tel 32/267-22-59 lub 667-237-233. UWAGI: • GOK Gminy Psary jako Organizator zapewnia zasilanie urządzeń na miejscu w trakcie trwania eventu, przy czym Wykonawca musi w ofercie uwzględnić zapotrzebowanie na moc zapewniającą pracę urządzeń. • Gotowość urządzeń do pracy od godz. 15:00- 19:00. • Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia ustawienia strefy gastronomicznej podwykonawcom. • * wskazane wymiary podane są w wyniku oceny Zamawiającego, jako organizatora wydarzenia, podyktowane możliwościami terenu na którym odbywać się będzie impreza.